2017
FYZIKÁLNÍ CVIČEBNICE aneb jak to udělat přehledněji
DREXLER, MichaelaZákladní údaje
Originální název
FYZIKÁLNÍ CVIČEBNICE aneb jak to udělat přehledněji
Název česky
FYZIKÁLNÍ CVIČEBNICE aneb jak to udělat přehledněji
Název anglicky
Physical practice book or how to make it clearer
Autoři
Vydání
Brno, 11. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2017 - Sborník příspěvků, od s. 37-41, 5 s. 2017
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8590-9
Klíčová slova česky
fyzikální učebnice; eye-tracking; rozložení
Klíčová slova anglicky
physical practice book; eye-tracking; layout
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2018 20:52, PhDr. Mgr. Michaela Drexler
V originále
Tento příspěvek pojednává o učebních textech, jejich prvcích a rozložení. Na základě sběru sekundárních dat a za využití poznatků z předchozích výzkumů a učitelské praxe, poskytuje příspěvek návrh pro přehlednější uspořádání učebnice. Součástí příspěvku je popis metody oční kamery, která je v současné době tou nejsofistikovanější metodou pro evaluaci rozložení nejen učebních textů.
Anglicky
This article discusses teaching texts, their elements and their layout. Based on the collection of secondary data and the use of previous researches as well as teacher´s practice, the article provides a proposal for a better structure of textbooks. The part of the article is a description of the eye tracking method, which is currently the most sophisticated method for evaluating the layout used not only the textbooks.