LUKEŠOVÁ, Michaela. Interaction and communication in education at the university: Temporal aspect of educational communication and activities and forms of communication. In International Conference on New Horizons in Education INTE 2017. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interaction and communication in education at the university: Temporal aspect of educational communication and activities and forms of communication
Název česky Interakce a komunikace ve výuce na vysoké škole: Časové hledisko pedagogické komunikace a činnosti a komunikační formy
Autoři LUKEŠOVÁ, Michaela.
Vydání International Conference on New Horizons in Education INTE 2017, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Pedagogická komunikace a interakce, organizační formy a vyučovací metody
Klíčová slova anglicky Educational communication and interaction, organizational forms and teaching methods
Změnil Změnila: Mgr. Michaela Lukešová, učo 440239. Změněno: 31. 8. 2017 13:33.
Anotace
The paper describes the interaction and communication in teaching in higher education. In the introduction, the author briefly justifies the choice of the problem, presents the research methodology, and then presents partial results of a research and especially the temporal aspect of educational communication in university teaching and applied activities and forms of communication. These results were obtained through qualitative research strategy and by realizing videostudy at nine university teachers of field of Study for secondary schools.
Anotace česky
Příspěvek pojednává o interakci a komunikaci ve výuce na vysoké škole. V úvodu autor stručně zdůvodňuje výběr zkoumaného problému, představuje výzkumnou metodologii, a poté prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření a to zejména jaké je časové hledisko pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce a užité činnosti a komunikační formy učitelem. Tyto výsledky byly získány prostřednictvím kvalitativní výzkumné strategie a realizováním videonahrávek u devíti vysokoškolských učitelů oboru Učitelství pro střední školy.
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 21:33