BARTOŠOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Využití posterů jako aktivizující metody při výuce pedagogické psychologie: kombinované studium. In PhD Existence 7 (2017). 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití posterů jako aktivizující metody při výuce pedagogické psychologie: kombinované studium
Název česky Využití posterů jako aktivizující metody při výuce pedagogické psychologie: kombinované studium
Název anglicky POSTERS AS ACTIVATION METHOD IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Autoři BARTOŠOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí).
Vydání PhD Existence 7 (2017), 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50101 Psychology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00097505
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuka psychologie; aktivizační metody výuky; postery
Klíčová slova anglicky teaching psychology; posters.
Změnil Změnil: Mgr. Vojtěch Juřík, Ph.D., učo 372092. Změněno: 14. 2. 2019 23:56.
Anotace
Tvorba posterů a jejich využití k předávání vědeckých výsledků je dnes již standartním způsobem komunikace mezi odbornou veřejností. Postery jsou také využívány jako výuková metoda přibližně od 80. let 20 století (Chute, Bank, 1983; Rosenberg, Blount, 1988; Gore, Camp, 1987; Baird, 1991; Sorensen, Boland, 1991; Fowles, 1992 a další.) Na Katedře psychologie PedF MU je této metody systematicky využíváno od roku 2008, kdy byla tvorba a prezentace posteru zařazena do výuky pedagogické psychologie a psychologie ve školní praxi. Příspěvek nabízí teoretické zakotvení práce s postery a popisuje využití této metody u specifické skupiny kombinovaných studentů učitelství i s uvedením konkrétních příkladů.
Anotace anglicky
Creating posters and using them to transfer scientific knowledge is nowadays a common way of communication between professionals. Posters have also been used as a teaching method since eighties of the twentieth century (Chute, Bank, 1983; Rosenberg, Blount, 1988; Gore, Camp, 1987; Baird, 1991; Sorensen, Boland, 1991; Fowles, 1992 and others). At the Department of Psychology at Faculty of Education, Masaryk university posters have been systematically implemented in teaching subjects of Psychology of education and School psychology since 2008. This article is focused on providing theoretical background for using posters in teaching practice and describing the use of posters with a specific group of part time students.
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 19:45