NAVRÁTILOVÁ, Jana. Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie). In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu s tématem "Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu". Hradec Králové, 13. - 14. září 2017, 2017. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)
Název česky Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)
Název anglicky Transition of primary school pupils from the fourth to the fifth grade (case study)
Autoři NAVRÁTILOVÁ, Jana.
Vydání XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu s tématem "Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu". Hradec Králové, 13. - 14. září 2017, 2017. 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky základní škola; tranzice; transfer; žáci; případová studie
Klíčová slova anglicky primary school; transition; transfer; pupils; case study
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Navrátilová, DiS., Ph.D., učo 403081. Změněno: 16. 9. 2017 17:08.
Anotace
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky diplomové práce, která se zabývá přechodem žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět výzkumnou otázku: jakým způsobem vnímají přechod samotní žáci. Výzkumná sonda je kvalitativní případová studie využívající vícezdrojového sběru dat: analýzu slohových prací, zúčastněné pozorování, ohniskové rozhovory.
Anotace anglicky
The paper presents selected reults of the diploma thesis, which focuses on the transition of primary school pupils from the fourth to the fifth grade. The aim of the paper is to answer the research question: how the transition is viewed by the pupils. The reesarch probe is a qualitative research survey, which uses data from multiple sources: analysis of essays, involved observation and focus group.
VytisknoutZobrazeno: 30. 8. 2024 21:18