Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1390790, author = {Lukášová, Růžena}, address = {Zlín}, booktitle = {Pracovní potenciál a jeho proměny v čase. Sborník příspěvků z mezinárodní konference PPAO 2017.}, keywords = {public service quality; citizen satisfaction; methods of measuring customer satisfaction; public libraries}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {978-80-7454-714-0}, pages = {387-400}, publisher = {Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně}, title = {Měření spokojenosti občanů jako nástroj zlepšování kvality veřejných služeb: metodologické aspekty}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1390790 AU - Lukášová, Růžena PY - 2017 TI - Měření spokojenosti občanů jako nástroj zlepšování kvality veřejných služeb: metodologické aspekty PB - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně CY - Zlín SN - 9788074547140 KW - public service quality KW - citizen satisfaction KW - methods of measuring customer satisfaction KW - public libraries N2 - Průzkumy spokojenosti občanů představují pro organizace veřejného sektoru významný nástroj získávání zpětné vazby ze strany veřejnosti a důležité východisko pro cílené zlepšování kvality veřejných služeb. Má-li měření spokojenosti přinášet organizaci kvalitní informaci a umožnit volbu takových opatření, která budou ve vztahu ke zvyšování spokojenosti občanů skutečně účinná, je důležité, aby kritéria spokojenosti, na kterých je měření založeno, byla formulována z pohledu občanů jako zákazníků veřejného sektoru. Příspěvek prezentuje teoreticko-metodologická východiska tvorby nástrojů k měření spokojenosti zákazníků a na příkladu služeb veřejných knihoven demonstruje možný postup identifikace kritérií spokojenosti z pohledu uživatelů těchto služeb. Opírá se přitom o výzkum, který byl proveden na souboru 443 klientů tří městských knihoven (projekt GA 402/07/1486). Prostřednictvím kvalitativního výzkumu realizovaného s využitím metody kritických událostí byly identifikovány klíčové charakteristiky knihovnických služeb determinující spokojenost uživatelů těchto služeb. Na základě získaných kvalitativních dat byl vytvořen dotazník, proveden kvantitativní výzkum a prostřednictvím statistického zpracování dat byly identifikovány klíčové dimenze kvality služeb poskytovaných veřejnými knihovnami. ER -
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Měření spokojenosti občanů jako nástroj zlepšování kvality veřejných služeb: metodologické aspekty. Online. In \textit{Pracovní potenciál a jeho proměny v čase. Sborník příspěvků z mezinárodní konference PPAO 2017.}. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2017, s.~387-400. ISBN~978-80-7454-714-0.
|