D 2017

Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)

NAVRÁTILOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)

Název anglicky

Transition of primary school pupils from the fourth to the fifth grade (case study)

Autoři

NAVRÁTILOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Vydání: 1. Hradec Králové, Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. Sborník abstraktů z XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 13.-14. září 2017 v Hradci Králové, 2017, od s. 38-40, 3 s. 2017

Nakladatel

Gaudeamus

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/17:00097724

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7435-688-9

Klíčová slova česky

základní škola; tranzice; transfer; žáci; případová studie

Klíčová slova anglicky

primary school; transition; transfer; pupils; case study

Štítky

Změněno: 9. 4. 2018 12:25, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje vybrané výsledky diplomové práce, která se zabývá přechodem žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět výzkumnou otázku: jakým způsobem vnímají přechod samotní žáci. Výzkumná sonda je kvalitativní případová studie využívající vícezdrojového sběru dat: analýzu slohových prací, zúčastněné pozorování, ohniskové rozhovory.

Anglicky

The paper presents selected reults of the diploma thesis, which focuses on the transition of primary school pupils from the fourth to the fifth grade. The aim of the paper is to answer the research question: how the transition is viewed by the pupils. The reesarch probe is a qualitative research survey, which uses data from multiple sources: analysis of essays, involved observation and focus group.

Návaznosti

MUNI/A/0960/2016, interní kód MU
Název: Procesy učení v různých sociálních prostředích
Investor: Masarykova univerzita, Procesy učení v různých sociálních prostředích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty