2017
Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)
NAVRÁTILOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)
Název anglicky
Transition of primary school pupils from the fourth to the fifth grade (case study)
Autoři
NAVRÁTILOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Vydání: 1. Hradec Králové, Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. Sborník abstraktů z XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 13.-14. září 2017 v Hradci Králové, 2017, od s. 38-40, 3 s. 2017
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/17:00097724
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7435-688-9
Klíčová slova česky
základní škola; tranzice; transfer; žáci; případová studie
Klíčová slova anglicky
primary school; transition; transfer; pupils; case study
Štítky
Změněno: 9. 4. 2018 12:25, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky diplomové práce, která se zabývá přechodem žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět výzkumnou otázku: jakým způsobem vnímají přechod samotní žáci. Výzkumná sonda je kvalitativní případová studie využívající vícezdrojového sběru dat: analýzu slohových prací, zúčastněné pozorování, ohniskové rozhovory.
Anglicky
The paper presents selected reults of the diploma thesis, which focuses on the transition of primary school pupils from the fourth to the fifth grade. The aim of the paper is to answer the research question: how the transition is viewed by the pupils. The reesarch probe is a qualitative research survey, which uses data from multiple sources: analysis of essays, involved observation and focus group.
Návaznosti
MUNI/A/0960/2016, interní kód MU |
|