BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona a Martina KRAJČIOVÁ. Využití iPad aplikace při rozvoji komunikačních schopností u žáků s Downovým syndromem. Media4u magazine. 2017, roč. 14, č. 2, s. 38-43. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití iPad aplikace při rozvoji komunikačních schopností u žáků s Downovým syndromem
Název česky Využití iPad aplikace při rozvoji komunikačních schopností u žáků s Downovým syndromem
Název anglicky Using iPad application in the development of communication skills of children with Down syndrome
Autoři BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí) a Martina KRAJČIOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Media4u magazine, 2017, 1214-9187.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00098047
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky speciální vzdělávací potřeby; multimediální technologie; Downův syndrom
Klíčová slova anglicky special educational needs; multimedia technologies; Down syndrome
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D., učo 6817. Změněno: 3. 4. 2018 12:05.
Anotace
Informační a komunikační technologie mají i při vzdělávání žáků s mentálním postižením nezastupitelné místo. Využití iPadu je ve vzdělávání rychle se rozšiřující novinkou, jehož výhodou je relativně snadné a intuitivní ovládání a velké množství dostupných aplikací. V příspěvku jsou prezentovány závěry výzkumu, zaměřeného na užití aplikace iPadu při rozvoji slovní zásoby u žáků s Downovým syndromem.
Anotace anglicky
Information and communication technologies have irreplaceable place in the education of students with mental disabilities . Using of the iPad in education is rapidly expanding innovation, whose advantage is relatively easy, intuitive operation and a large number of applications available. In this article we present of the research focused on the use of the iPad application in the development of vocabulary in pupils with Down syndrome.
Návaznosti
MUNI/A/1183/2016, interní kód MUNázev: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Investor: Masarykova univerzita, Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:20