STUCHLÍK, Radim, Petr KUBÍČEK, Zdeněk STACHOŇ, Lukáš HERMAN, Jiří CHMELÍK, Michal SEDLÁK, Fotios LIAROKAPIS, Pavel UGWITZ, Vojtěch JUŘÍK, Kateřina CHMELAŘOVÁ, Čeněk ŠAŠINKA, Tomáš URBÁNEK, Radovan ŠIKL a Hana SVATOŇOVÁ. Utilization of virtual reality for teaching 3D tasks in geography. In CGE Lisbon Symposium 2017: Inegrating Knowledge and Understanding in Geography Education. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Utilization of virtual reality for teaching 3D tasks in geography
Autoři STUCHLÍK, Radim, Petr KUBÍČEK, Zdeněk STACHOŇ, Lukáš HERMAN, Jiří CHMELÍK, Michal SEDLÁK, Fotios LIAROKAPIS, Pavel UGWITZ, Vojtěch JUŘÍK, Kateřina CHMELAŘOVÁ, Čeněk ŠAŠINKA, Tomáš URBÁNEK, Radovan ŠIKL a Hana SVATOŇOVÁ.
Vydání CGE Lisbon Symposium 2017: Inegrating Knowledge and Understanding in Geography Education, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
Klíčová slova anglicky Virtual Reality, Education, Spatial Tasks
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Michal Sedlák, Ph.D., učo 400072. Změněno: 10. 10. 2022 12:36.
Anotace
Terrain analysis and related spatial tasks are among the most difficult to learn. When analyzing long-term results of admission exams of students at the Department of Geography, Faculty of Science, Masaryk University, it turns out that high school students have great difficulties working with hypsography. Only a small percentage of candidates were able to solve tasks of this type. The objective of presented study is to determine whether and how much collaborative learning in virtual reality helps understanding the problem.
Návaznosti
MUNI/M/0846/2015, interní kód MUNázev: Vliv metod kartografické vizualizace na úspěšnost řešení praktických a výukových prostorových úloh
Investor: Masarykova univerzita, Vliv metod kartografické vizualizace na úspěšnost řešení praktických a výukových prostorových úloh, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 21:52