VOJTOVÁ, Věra. Cílená intervence ve školním prostředí jako prevence vývoje problémového chování. In PREVENCE V KONTEXTU ÚSTAVNÍ A OCHRANNÉ VÝCHOVY. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cílená intervence ve školním prostředí jako prevence vývoje problémového chování
Název česky Cílená intervence ve školním prostředí jako prevence vývoje problémového chování
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání PREVENCE V KONTEXTU ÚSTAVNÍ A OCHRANNÉ VÝCHOVY, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Cílená intervence; školní prostředí; prevence; problémové chování; inkluzivní škola
Klíčová slova anglicky Target intervention; school enviroment; challenging behavior; inclusive school.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 16:40.
Anotace
Porucha chování v dětském věku je charakteristická svou dynamikou a širokým etiologickým spektrem. Klíčovým prvkem prevence jejího vývoje je diferencované nastavení intervencí tak, aby nabídly podporu právě a pouze v tom čase (včasnost a dočasnost) a do té míry (přiměřenost), která je efektivní pro naplnění specifických potřeb dítěte. V příspěvku představíme nástroj, který je vodítkem pro identifikaci konkrétních rizik pro vývoj problémového chování ve školním prostředí. Poskytuje možnosti pro sběr podložených informací pro speciálněpedagogickou cílenou intervenci etopedů z SVP popř. z ambulantních oddělení diagnostických ústavů.
Anotace česky
Porucha chování v dětském věku je charakteristická svou dynamikou a širokým etiologickým spektrem. Klíčovým prvkem prevence jejího vývoje je diferencované nastavení intervencí tak, aby nabídly podporu právě a pouze v tom čase (včasnost a dočasnost) a do té míry (přiměřenost), která je efektivní pro naplnění specifických potřeb dítěte. V příspěvku představíme nástroj, který je vodítkem pro identifikaci konkrétních rizik pro vývoj problémového chování ve školním prostředí. Poskytuje možnosti pro sběr podložených informací pro speciálněpedagogickou cílenou intervenci etopedů z SVP popř. z ambulantních oddělení diagnostických ústavů.
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 00:11