2017
How Knowledge from Customers Affects Product Design and Process Management: Initial Evidence from Systematic Literature Review
KRČÁL, Michal a Radoslav ŠKAPAZákladní údaje
Originální název
How Knowledge from Customers Affects Product Design and Process Management: Initial Evidence from Systematic Literature Review
Autoři
KRČÁL, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing, od s. 138-148, 11 s. 2017
Nakladatel
Masaryk University
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/17:00095190
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-8714-9
UT WoS
000432090800015
Klíčová slova anglicky
customer satisfaction; reverse flows; continuous improvement; literature review
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2019 16:00, Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
Anotace
V originále
The goal of this paper is to report the initial evidence from an ongoing systematic literature review that focuses on the use of knowledge from customers. This article shows how the knowledge from customers affects the intersections of two disciplines: product (re)design and business process management (process optimization). We are using part of the data from a vast ongoing literature review that analyses the content of research articles that investigated how is any form of information or knowledge used for or within product design or business process management. The results of the content analysis show that not much research is focusing on the concept of using knowledge from customers in the two disciplines. Therefore, we are concluding with suggestions and directions for further research.
Návaznosti
GA16-16260S, projekt VaV |
|