JANÍK, Miroslav. Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 163 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe. Sv. 5. ISBN 978-80-210-8767-5. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8767-2017. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1400013, author = {Janík, Miroslav}, address = {Brno}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8767-2017}, edition = {1., elektronické vyd.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8767-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/952}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1400013 AU - Janík, Miroslav PY - 2017 TI - Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka VL - Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe. Sv. 5 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021087675 UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/952 N2 - Tématem této knihy je rozvoj mnohojazyčnosti ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině. Prezentovaný výzkum se zaměřuje na to, jak jsou ve výuce německého jazyka organizovány interakce v situacích, ve kterých je patrný vliv angličtiny. Z výsledků vyplývá, že v analyzovaných situacích dominuje struktura: iniciace – odpověď – zpětná vazba (tzv. IRF) v různých variacích a že anglický jazyk bývá užit ve všech jejích fázích, avšak mívá různou funkci. Knihu lze vnímat jako příspěvek k diskusím o reálném jazykovém jednání ve výuce cizích jazyků a k rozvoji oborovědidaktického výzkumu obecně. ER -
JANÍK, Miroslav. \textit{Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 163 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe. Sv. 5. ISBN~978-80-210-8767-5. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8767-2017.
|