MÁROVÁ, Ivana. Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. In V. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Factors influncing secondary school choice in students with specific learning disabilities
Autoři MÁROVÁ, Ivana.
Vydání V. Olomoucké speciálněpedagogické dny, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky volba střední školy, specifické poruchy učení, předprofesní příprava, profesní orientace
Klíčová slova anglicky secondary school choice, specific learning disabilities, prevocational preparation, professional orientation
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 31. 12. 2017 11:22.
Anotace
Prezentovaná studie shrnovala poznatky disertačního výzkumu autorky zabývajícího se faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. Komparativní kvantitativní studie sledovala rozdíly v subjektivní percepci vybraných faktorů mezi žáky intaktními a žáky se specifickými poruchami učení. Důraz byl kladen na deskripci procesu volby a sociálních faktorů ji ovlivňujících z pohledu informantů.
Anotace anglicky
The paper presents the results of quantitative research in professional orientation of students with and without specific learning disabilities in the Czech school environment. The main objective of the study was to analyze the factors affecting the choice of continuing education from the students´ perspective. Emphasis is placed on the description of the choice process and influencing social factors from the perspective of informants.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 08:53