Co nového ukázal výzkum interakce ve třídě?
TŮMA, František. Co nového ukázal výzkum interakce ve třídě? In Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Co nového ukázal výzkum interakce ve třídě? |
Název anglicky | What’s new in research on classroom interaction? |
Autoři | TŮMA, František. |
Vydání | Konference České asociace pedagogického výzkumu, 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Konverzační analýza, interakce ve třídě, IRF, prezentace, diskuse, interakce ve dvojici |
Klíčová slova anglicky | Conversation analysis, classroom interaction, IRF, presentation, discussion, peer interaction |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D., učo 119281. Změněno: 21. 1. 2018 16:33. |
Anotace |
---|
Cílem příspěvku je představit vybrané výstupy z výzkumného projektu „Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole“ (GA ČR 15-08857S) a vztáhnout je k existujícím teoretickým rámcům a empirickým zjištěním této oblasti. Důraz bude kladem na zjištění, která obohacují či problematizují dosavadní stav poznání, především v souvislosti s dialogem učitele a studentů, IRF strukturou, interakcí během studentských prezentací a následných diskusí, a interakcí ve dvojicích. Zjištění budou ilustrována na vybraných datových ukázkách. |
Anotace anglicky |
---|
This paper introduces selected outcomes of the research project “Classroom interaction in English language teaching in higher education” (GA15-08857S), and to relate them to existing theoretical frameworks and empirical findings in the field. Special attention will be paid to the findings that enrich or problematize existing state of knowledge, especially in relation to teacher–student dialogue, IRF structure, interaction during student presentations and follow-up discussions, and peer interaction in pairwork activities. The findings will be illustrated on selected data excerpts. |
Návaznosti | |
---|---|
GA15-08857S, projekt VaV | Název: Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole |
Investor: Grantová agentura ČR, Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 08:19