2017
Sociokulturní specifika uživatelů ve vzdělávacích aktivitách knihoven
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Sociokulturní specifika uživatelů ve vzdělávacích aktivitách knihoven
Název anglicky
Socio-cultural specifics of users in libraries' educational activities
Autoři
Vydání
Národní seminář informačního vzdělávání, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
pedagogika; učící knihovník; inkluze; sociální pedagogika; školství; knihovní věda; informační gramotnost
Klíčová slova anglicky
pedagogy; teaching librarian; inclusion; Social pedagogy; education; library science; Information LIteracy
Změněno: 31. 1. 2018 16:22, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Příspěvek reflektuje aktuální transdisciplinární problematiku v oblasti knihovnictví. Na pozadí představených výzkumných šetření se zabývá propojením formálního a neformálního vzdělávání v prostředí knihovny, informační gramotností a vzděláváním, sociálně pedagogickými aspekty, řeší heterogenitu neformálně vzdělávané cílové skupiny a také digitální a sociokulturní propasti.
Anglicky
The expert contribution reflects the current transdisciplinary issue in the field of librarianship. In the background of the presented research investigates the interconnection of formal and informal education in the library environment, information literacy and education, socio-pedagogical aspects, solves the heterogeneity of the informally educated target group as well as the digital and socio-cultural divide.
Návaznosti
MUNI/A/1114/2016, interní kód MU |
|