MAZÁČOVÁ, Pavlína. Perspektivy edukace heterogenní školní třídy k informační gramotnosti v prostředí veřejné knihovny. In XVIII. mezinárodní konference k problematice osob s specifickými potřebami. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perspektivy edukace heterogenní školní třídy k informační gramotnosti v prostředí veřejné knihovny
Název anglicky Perspectives of educating a heterogeneous school class for information literacy in a public library environment
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína.
Vydání XVIII. mezinárodní konference k problematice osob s specifickými potřebami, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační vzdělávání; informační gramotnost; učící knihovník; pedagogika; žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky information education; information literacy; learning librarian; pedagogy; pupil with special educational needs
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 31. 1. 2018 21:13.
Anotace
Učící knihovník interaguje v rámci vzdělávacích programů s heterogenními třídami a čelí výzvám, které přináší pedagogická práce s heterogenní třídou, v níž se společně vzdělávají intaktní žáci i žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Příspěvek prezentuje zásadní aspekty práce učícího knihovníka v lekcích informační gramotnosti se zaměřením na specifika edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Anotace anglicky
The teaching librarian interacts within educational programs with heterogeneous classes and faces the challenges posed by pedagogical work with a heterogeneous class, in which both intact pupils and pupils with special educational needs. The paper presents the crucial aspects of the work of the librarian in the lessons of information literacy focusing on the specifics of education of pupils with special educational needs.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 06:45