MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost jako klíčová kompetence. In Zahajovací konference OP VVV, Společenství praxe, 12. 4. 2017, Brno. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Informační gramotnost jako klíčová kompetence
Název anglicky Information literacy as a key competence
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Zahajovací konference OP VVV, Společenství praxe, 12. 4. 2017, Brno, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099743
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; klíčové kompetence; pedagogika; žák primární školy; učitel; gramotnosti pro 21. století
Klíčová slova anglicky information literacy; key competencies; pedagogy; pupil of primary school; teacher; literacy for the 21st century; curriculum
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 26. 4. 2018 16:14.
Anotace
Příspěvek představuje informační gramotnost jako významné téma současného formálního i neformálního vzdělávání. Ukazuje na spojení informační gramotnosti a klíčových kompetencí v projektu Evropské unie. Cílem je prezentovat fenomén informační gramotnosti učitelům partnerských škol projektu.
Anotace anglicky
The paper represents information literacy as an important topic of contemporary formal and informal education. It shows the link between information literacy and key competences in the European Union project. The aim is to present the phenomenon of information literacy to the teachers of partner schools of the project.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 18:28