MAZÁČOVÁ, Pavlína. Pojetí informační gramotnosti a mediální gramotnosti v edukační praxi formálního a neformálního vzdělávání v České republice. In Kulatý stůl EU - mediální gramotnost v občanském vzdělávání, 21. dubna 2017, Praha. Neuveden, 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pojetí informační gramotnosti a mediální gramotnosti v edukační praxi formálního a neformálního vzdělávání v České republice
Název anglicky The concept of information literacy and media literacy in the educational practice of formal and non-formal education in the Czech Republic
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Neuveden, Kulatý stůl EU - mediální gramotnost v občanském vzdělávání, 21. dubna 2017, Praha, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099745
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; mediální gramotnost; formální vzdělávání; neformální vzdělávání; knihovny; pedagogika; kurikulum
Klíčová slova anglicky information literacy; media literacy; formal education; non-formal education; libraries; pedagogy; curriculum
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 26. 4. 2018 16:22.
Anotace
Příspěvek reaguje na aktuální dění v českém školství a reflektuje nedostatečnou podporu mediální a informační výchovvy ve formálním i neformálním vzdělávání. Nabízí perspektivu edukace informační a mediální gramotnosti v knihovnách.
Anotace anglicky
The paper responds to current events in Czech education and reflects the insufficient support of media and information education in both formal and non-formal education. It offers the prospect of educating information and media literacy in libraries.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 22:44