MAZÁČOVÁ, Pavlína. Vymezení informační gramotnosti v celoživotní vzdělávání. In Meziuniverzitní odborný seminář k mediální a informační gramotnosti, 12. 9. 2017, Praha. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vymezení informační gramotnosti v celoživotní vzdělávání
Název anglicky Definition of information literacy in lifelong learning
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Meziuniverzitní odborný seminář k mediální a informační gramotnosti, 12. 9. 2017, Praha, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099757
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; formální vzdělávání; neformální vzdělávání; celoživotní učení; kurikulum; pedagogika
Klíčová slova anglicky information literacy; formal education; non-formal education; lifelong learning; curriculum; pedagogy
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 26. 4. 2018 16:27.
Anotace
Přednáška prezentuje pojetí informační gramotnosti v současném školském systému v České republice a také v občanském vzdělávání. Vymezuje informační gramotnost vůči dalším gramotnostem a zároveň pro všechny gramotnosti hledá společné rysy.
Anotace anglicky
The lecture presents the concept of information literacy in the current school system in the Czech Republic as well as in civic education. It defines information literacy towards other literacy as well as common features for all literacy.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 14:27