MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost : Jak organizovat data a informace v pedagogické praxi. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Informační gramotnost : Jak organizovat data a informace v pedagogické praxi
Název anglicky Information Literacy : How to Organize Data and Information in Teaching Practice
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099818
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky pedagogika; didaktika; informační gramotnost; organizace informací; výzkum; učitel; žák; vzdělávací technologie
Klíčová slova anglicky pedagogy; didactics; information literacy; organization of information; research; teacher; disciple; educational technology
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 6. 4. 2018 10:32.
Anotace
Ve znalostní společnosti máme přístup k mnoha informacím a datům, Je tedy třeba umět informace a data nejen vyhledávat ale také uspořádat. Téma workshopu se orientuje na využití grafů, tabulek a vizualizací a také na cloudové technologie ve školní výuce. Důležitým aspektem je také podpora občanské participace na rozvoji informační gramotnosti. Workshop reflektuje v obsahu realizovaný výzkum informační gramotnosti v edukačním kontextu škol a současně je součástí navazujícího kvalitativního výzkumu autorky na toto téma.
Anotace anglicky
In the knowledge society, we have access to many information and data, so we need to know information and data not only to search but also to organize. The theme of the workshop is to use graphs, spreadsheets and visualizations as well as cloud technologies in school lessons. An important aspect is also to support civic participation in the development of information literacy. The workshop reflects in content the research on information literacy in the educational context of schools, and at the same time is part of the follow-up qualitative research of the author on this topic.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 02:12