D 2017

The geography of tourism at Czech universities: position paper

TROJAN, Jakub, Helena VELICHOVÁ a Eva LUKÁŠKOVÁ

Základní údaje

Originální název

The geography of tourism at Czech universities: position paper

Název česky

Geografie cestovní ruchu na vysokých školách: současný stav

Název anglicky

The geography of tourism at Czech universities: position paper

Autoři

TROJAN, Jakub, Helena VELICHOVÁ a Eva LUKÁŠKOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu. Sborník příspěvků z desáté mezinárodní vědecké konference, od s. 134-139, 6 s. 2017

Nakladatel

Vysoká škola obchodní a hotelová

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

ISBN

978-80-87300-96-1

Klíčová slova česky

geografie cestovního ruchu; vysoká škola; vzdělávání; inovace; studijní program

Klíčová slova anglicky

tourism geography; university; education; innovation; study program

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 2. 2018 13:17, RNDr. Jakub Trojan, MSc, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper deals with the current situation of tourism geography teaching at universities in the Czech Republic, both in public and private tertiary education institutions. In-depth analysis of the state is based on publicly available information on the courses and includes 22 domestic universities. The outputs lie in situational analysis served as the basis for discussion of modification in the approach to teaching in the context of new trends in the accreditation of relevant study programs.

Česky

Příspěvek se věnuje současné situaci výuky geografie cestovního ruchu na vysokých školách v České republice a to jak na veřejných, tak privátních institucích terciárního vzdělávání. Hloubková analýza stavu je založena na veřejně přístupných informacích o vyučovaných předmětech a zahrnuje 22 tuzemských vysokých škol. Výstupy představují situační analýzu sloužící jako podklad pro diskusi modifikace přístupu k výuce v souvislosti s novými trendy v akreditacích relevantních studijních programů.