2017
The geography of tourism at Czech universities: position paper
TROJAN, Jakub, Helena VELICHOVÁ a Eva LUKÁŠKOVÁZákladní údaje
Originální název
The geography of tourism at Czech universities: position paper
Název česky
Geografie cestovní ruchu na vysokých školách: současný stav
Název anglicky
The geography of tourism at Czech universities: position paper
Autoři
TROJAN, Jakub, Helena VELICHOVÁ a Eva LUKÁŠKOVÁ
Vydání
1. vyd. Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu. Sborník příspěvků z desáté mezinárodní vědecké konference, od s. 134-139, 6 s. 2017
Nakladatel
Vysoká škola obchodní a hotelová
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
ISBN
978-80-87300-96-1
Klíčová slova česky
geografie cestovního ruchu; vysoká škola; vzdělávání; inovace; studijní program
Klíčová slova anglicky
tourism geography; university; education; innovation; study program
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 2. 2018 13:17, RNDr. Jakub Trojan, MSc, Ph.D.
V originále
The paper deals with the current situation of tourism geography teaching at universities in the Czech Republic, both in public and private tertiary education institutions. In-depth analysis of the state is based on publicly available information on the courses and includes 22 domestic universities. The outputs lie in situational analysis served as the basis for discussion of modification in the approach to teaching in the context of new trends in the accreditation of relevant study programs.
Česky
Příspěvek se věnuje současné situaci výuky geografie cestovního ruchu na vysokých školách v České republice a to jak na veřejných, tak privátních institucích terciárního vzdělávání. Hloubková analýza stavu je založena na veřejně přístupných informacích o vyučovaných předmětech a zahrnuje 22 tuzemských vysokých škol. Výstupy představují situační analýzu sloužící jako podklad pro diskusi modifikace přístupu k výuce v souvislosti s novými trendy v akreditacích relevantních studijních programů.
Anglicky
The paper deals with the current situation of tourism geography teaching at universities in the Czech Republic, both in public and private tertiary education institutions. In-depth analysis of the state is based on publicly available information on the courses and includes 22 domestic universities. The outputs lie in situational analysis served as the basis for discussion of modification in the approach to teaching in the context of new trends in the accreditation of relevant study programs.