HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (E-learning as a Tool for Developing EFL Academic Writing). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 232 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8819-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8819-2017. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1407684, author = {Hublová, Gabriela}, address = {Brno}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8819-2017}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {EFL academic writing; discourse competence; rhetorical organisation; lexical cohesion; reiteration; grammatical cohesion; conjunction; information and communication technology; electronic feedback}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8819-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/985}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1407684 AU - Hublová, Gabriela PY - 2017 TI - E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce VL - Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021088191 KW - EFL academic writing KW - discourse competence KW - rhetorical organisation KW - lexical cohesion KW - reiteration KW - grammatical cohesion KW - conjunction KW - information and communication technology KW - electronic feedback UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/985 N2 - Odborná kniha se věnuje oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) v cizojazyčném terciálním vzdělávání. Její vznik byl motivován třemi faktory, a to současným akcentem na internacionalizaci českého vysokého školství, hledáním příležitostí k rozvíjení dovednosti cizojazyčného akademického psaní mimo kontaktní výuku a v neposlední řadě potenciálem, který je spojován s využíváním ICT v cizojazyčné výuce z hlediska naplnění soudobých didaktických principů. V centru pozornosti dané publikace stojí posouzení vlivu čistě e-learningového kurzu akademického psaní v anglickém jazyce na rozvoj diskurzivní kompetence participujících studentů. Na základě prezentovaných výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro didaktickou praxi a je zhodnocen přínos účasti v kurzu. ER -
HUBLOVÁ, Gabriela. \textit{E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (E-learning as a Tool for Developing EFL Academic Writing)}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 232 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN~978-80-210-8819-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8819-2017.
|