BRYCHOVÁ, Alice. Nachbarsprachen im Kindergarten und Volksschule; Wie wir sie vermitteln und Kinder erleben lassen. In ARGE an der Pädagogischen Hochschule Hollabrunn. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nachbarsprachen im Kindergarten und Volksschule; Wie wir sie vermitteln und Kinder erleben lassen
Název česky Jazyky sousedních zemí v mateřské škole a na prvním stupni základní školy. Jak je zprostředkováváme a necháváme děti prožít
Název anglicky Neighboring languages in kindergarten and elementary school; How we convey it and let children experience it
Autoři BRYCHOVÁ, Alice.
Vydání ARGE an der Pädagogischen Hochschule Hollabrunn, 2017.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky jazyk sousední země; zprostředkování jazyka dětem v mladším věku; návaznost na učení jazyků
Klíčová slova anglicky the language of a neighboring country; provision of language to children in younger age; learning to learn languages
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 22. 3. 2018 17:18.
Anotace
Im Vortrag wurde die Sprachförderung in NÖ mit dem Focus auf die Nahtstelle Kindergarten und Volkschule vorgestellt. Dabei wurden die wichtigen Prinzipien u. Methoden des frühen Sprachenlernens in diesem Alter erwähnt, mit dem Schwerpunkt sich bei der Sprachenvermittlung auf die lebensechten (Sprech)Situationen zu konzentrieren. Die Beschreibung wurde mit einigen Best Practice Beispielen dokumentiert.
Anotace česky
Přednáška prezentovala jazykovou podporu v Dolním Rakousku se zaměřením na rozhraní mezi mateřskou školou a základní školou. Byly uvedené důležité principy a metody výuky jazyků v raném věku v tomto věku, se zaměřením na jazykovou komunikaci a se zaměřením na realistické (mluvící) situace. Popis byl doložen několika příklady osvědčených postupů.
Anotace anglicky
The lecture presented the language support in Lower Austria with a focus on the interface between kindergarten and elementary school. It mentioned the important principles and methods of early language learning at this age, with a focus on linguistic communication focusing on lifelike (speaking) situations. The description has been documented with some best practice examples.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 19:58