BOČKOVÁ, Barbora. Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči. první. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 146 s. MU. ISBN 978-80-210-8137-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Název anglicky Approaches in education of pupils with specific language impairment
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, 146 s. MU, 2017.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00100167
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8137-6
Klíčová slova česky Specificky narušený vývoj řeči; žák se specificky narušeným vývojem řeči; základní škola logopedická; přístupy ve vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií; systémy AAK; logopedická intervence
Klíčová slova anglicky Specific language impairment (SLI); pupil with SLI; primary school formpupils with impaired communication ability;approaches in the education of pupils with developmental dysphasia; AAC systems; speech therapy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Marcela Sedlářová, učo 402191. Změněno: 3. 4. 2018 14:07.
Anotace
Výzkumná monografie je zaměřena na problematiku podpory žáka se specificky narušeným vývojem řeči ve vzdělávacím procesu. Výzkumné šetření bylo realizováno ve spolupráci s vyučujícími na prvním stupni základních škol logopedických. Sledovány byly obtíže žáků v oblasti komunikační schopnosti i zvládání školních dovedností, následně se vyučující vyjadřovaly k formám podpory, které využívají v rámci edukace i individuální logopedické péče.
Anotace anglicky
The research monograph focuses on the issue of supporting the pupil with specific language impairment in the educational process. The research was carried out in cooperation with lecturers at the first level of primary schools providing speech therapy. The pupils' difficulties in the area of communication skills and the management of school skills were monitored. The teachers then expressed their support for the forms of support that they use in their education as well as individual speech therapy.
VytisknoutZobrazeno: 30. 6. 2024 06:05