SUCHÝ, Jaroslav. Experiential Learning in FLT - presentation. In Študentské fórum XVI. 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Experiential Learning in FLT - presentation
Name in Czech Zážitková pedagogika a možnosti jejího využití ve výuce cizích jazyků - prezentace
Authors SUCHÝ, Jaroslav (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Študentské fórum XVI. 2017.
Other information
Original language English
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/17:00100173
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) zážitková pedagogika
Keywords in English experiential learning
Tags International impact
Changed by Changed by: Mgr. Jaroslav Suchý, učo 68564. Changed: 9/4/2018 01:11.
Abstract
Experiential Learning in FLT - presentation at the Students' Forum conference: introducing the possibilities of using experiential learning in FLT. And trying to outline the key common denominators of experiential learning and FLT, including a related research proposal.
Abstract (in Czech)
Zážitková pedagogika a možnosti jejího využití ve výuce cizích jazyků - prezentace na konferenci Študentské fórum: uvedení do problematiky možností využití zážitkové pedagogiky při výuce cizích jazyků. Dále pak snaha o vysvětlení klíčových průniků zážitkové pedagogiky s výukou cizích jazyků a její užitečnosti v ní, uvedení do problematiky možností využití zážitkové pedagogiky při výuce cizích jazyků. Dále pak snaha o vysvětlení klíčových průniků zážitkové pedagogiky s výukou cizích jazyků a její užitečnosti v ní, včetně, v neposlední řadě, návrhu výzkumu zvolené problematiky.
Links
MUNI/A/1277/2016, interní kód MUName: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Acronym: AKTEV VI.)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 27/7/2024 00:17