POJSLOVÁ, Blanka. Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu. In Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu
Název česky Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu
Název anglicky The Effect of Feedback on ESP Student Writing at the Tertiary level: Research Design
Autoři POJSLOVÁ, Blanka.
Vydání Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky zpětná vazba; kvaziexperiment; sociolingvistická kompetence
Klíčová slova anglicky feedback; quasiexperiment; sociolinguistic competence
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 10. 4. 2018 13:09.
Anotace
Posterová prezentace se zaměřuje na představení výzkumného designu plánovaného disertačního výzkumu, jehož cílem je posoudit vliv dvou různých typů zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro odborné a akademické účely. Výzkumný design bude mít formu kvazi-experimentu se dvěma porovnávanými skupinami, u kterých proběhne intervence v podobě dvou různých typů zpětné vazby s pre-testem a post-testem.
Anotace anglicky
The poster presentation aims to present the research design of planned research exploring the effects of two feedback modes on development of sociolinguistic competence in writing of ESP/EFL students. The research design will take the form of Comparison Group Pre-test Post-test quasi-experiment with two different treatments represented by two different modes of feedback provision in each of two comparison groups.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2015, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizích jazyků (Akronym: AKTEV V)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 17:13