Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1410580, author = {Horáková, Radka}, address = {Brno}, keywords = {child with hearing impairment; early age; auditory perception; assessment of auditory perception; hearing aids; cochlear implant; development of communication skills}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8130-7}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Sluchové vnímání dětí raného věku s postižením sluchu: funkční hodnocení}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1410580 AU - Horáková, Radka PY - 2017 TI - Sluchové vnímání dětí raného věku s postižením sluchu: funkční hodnocení VL - Speciální pedagogika PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021081307 KW - child with hearing impairment KW - early age KW - auditory perception KW - assessment of auditory perception KW - hearing aids KW - cochlear implant KW - development of communication skills N2 - Zpracovaná publikace, která zahrnuje dvě části, je zaměřena na problematiku hodnocení sluchového vnímání a rozvoje komunikačních dovedností dětí s těžkým postižením sluchu. V první části se nachází teoretická východiska k vývoji komunikace dítěte se sluchovým postižením za využití sluchové protetiky. Ve druhé části publikace jsou prezentovány výsledky výzkumu, který má smíšený charakter. Na základě dotazníkového šetření a rozhovorů s logopedy, speciálními pedagogy a poradci rané péče byly analyzovány nástroje užívané při hodnocení sluchového vnímání dětí s postižením sluchu ve věku 0–36 měsíců. Vedle toho byly využity zahraniční dotazníky hodnotící sluchové vnímání dětí raného věku IT-MAIS a LittlEARS, na jejichž adaptaci do českého jazyka se autorka publikace sama podílela. ER -
HORÁKOVÁ, Radka. \textit{Sluchové vnímání dětí raného věku s postižením sluchu: funkční hodnocení}. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 124 s. Speciální pedagogika. ISBN~978-80-210-8130-7.
|