BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Aspekty diagnostiky jazykového vývoje u dětí v raném věku. In Zezulková, E. a kol. Vybrané otázky logopedické teorie a praxe. první. Ostravská univerzitza v Ostravě: Ostravská univerzita v Ostravě, 2017, s. 7-21. Vybrané otázky logopedické teorie a praxe (1). ISBN 978-80-7464-961-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aspekty diagnostiky jazykového vývoje u dětí v raném věku
Název česky Aspekty diagnostiky jazykového vývoje u dětí v raném věku
Název anglicky Aspects of the diagnostics of the language development in early childhood
Autoři BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Ostravská univerzitza v Ostravě, Vybrané otázky logopedické teorie a praxe, od s. 7-21, 15 s. Vybrané otázky logopedické teorie a praxe (1), 2017.
Nakladatel Ostravská univerzita v Ostravě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00100323
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7464-961-5
Klíčová slova česky diagnostika; vývoj řeči a jazykových schopností; opožděný vývoj řeči
Klíčová slova anglicky diagnostics; speech development and language skills; delayed speech development
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D., učo 6817. Změněno: 13. 3. 2018 14:14.
Anotace
Raný věk je velmi důležitý vzhledem k vývoji řeči a jazyka, poněvadž se zde odehrává řada zásadních procesů. V současné době je vysoce aktuální požadavek nastolení kvalitní logopedické diagnostiky u dětí v období nezáměrné i záměrné komunikace. V příspěvku jsou uvedeny závěry výzkumu realizovaného v letech 2014-2016, jehož cílem bylo analyzovat názory logopedů na problematiku rané logopedické intervence
Anotace anglicky
Early childhood is very important due to the development of speech and language, as there are a number of crucial processes. At present, there is a strong requirement to establish high-quality logopaedic diagnostics in children during periods of both unintentional and intentional communication. This paper presents the conclusions of the research carried out between 2014 and 2016, whose aim was to analyse the opinions of speech therapists about the issues of early speech therapy.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 09:33