B 2018

Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči

BOČKOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči

Název anglicky

Approaches in education of pupils with specific language impairment

Autoři

BOČKOVÁ, Barbora

Vydání

1. dotisk 1. vyd. Brno, 146 s. 2018

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-8137-6

Štítky

Změněno: 22. 2. 2019 11:00, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají.

Anglicky

Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají.