VRUBEL, Martin. Abstract for the lecture Accessibility of Colleges for People with Disabilities. In Abstract book: Inclusive Education: Research, Learning, Teaching and Student Support. 2017. ISBN 978-9941-25-352-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Abstract for the lecture Accessibility of Colleges for People with Disabilities
Název česky Abstrakt k přednášce Přístupnost vysokých škol pro osoby se zdravotním postižením
Autoři VRUBEL, Martin.
Vydání Abstract book: Inclusive Education: Research, Learning, Teaching and Student Support, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Gruzie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-9941-25-352-2
Klíčová slova česky student; postižení; přístupnost; vysoká škola; postoje; bariéry
Klíčová slova anglicky student; disability; accessibility; college; attitudes; bariers
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 1. 11. 2019 17:14.
Anotace
Abstrakt příspěvku prezentovaného na konferenci Inkluzivní vzdělávání přiblížuje nutnost úprav prostředí vysokých škol a jejich zpřístupňopvání pro studenty s postižením. Konference byla pořádána ministerstvem školství gruzie.
Anotace česky
The abstract of the paper presented at the conference Inclusive Education explains the necessity of adjusting the environment of universities and their accessibility for students with special educational needs. The conference was organized by the Ministry of Education of Georgia.
Návaznosti
2015-2951/001-001, interní kód MUNázev: Developing programs for Access of disadvantaged groups of people and Regions to higher Education (Akronym: DARE)
Investor: Evropská unie, Erasmus+ Klíčová akce 2: Spolupráce na inovacích a výměny osvědčených postupů, Budování kapacit v oblasti vysokoškolského vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 1. 2020 22:23