PAPAGIANNAKIS, George, Efstratios GERONIKOLAKIS, Maria PATERAKI, Victor LOPEZ-MENCHERO, Michael TSIOUMAS, Stella SYLAIOU, Fotis LIAROKAPIS, Athina GRAMMATIKOPOULOU, Kosmas DIMITROPOULOS, Nikolaos GRAMMALIDIS, Nikolaos PARTARAKIS, George MARGETIS, Giannis DROSSIS, Martha VASSILIADI, Alan CHALMERS, Constantine STEPHANIDIS a Nadia MAGNENAT-THALMANN. Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums. Online. In Encyclopedia of Computer Graphics and Games. Encyclopedia of Computer Graphics and Games (ECGG). Cham: Springer, 2018, s. 1-14. ISBN 978-3-319-08234-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08234-9_249-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums
Autoři PAPAGIANNAKIS, George, Efstratios GERONIKOLAKIS, Maria PATERAKI, Victor LOPEZ-MENCHERO, Michael TSIOUMAS, Stella SYLAIOU, Fotis LIAROKAPIS (300 Řecko, domácí), Athina GRAMMATIKOPOULOU, Kosmas DIMITROPOULOS, Nikolaos GRAMMALIDIS, Nikolaos PARTARAKIS, George MARGETIS, Giannis DROSSIS, Martha VASSILIADI, Alan CHALMERS, Constantine STEPHANIDIS a Nadia MAGNENAT-THALMANN.
Vydání Cham, Encyclopedia of Computer Graphics and Games (ECGG), od s. 1-14, 14 s. 2018.
Nakladatel Springer
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/18:00102605
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-319-08234-9
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08234-9_249-1
Klíčová slova anglicky Mixed Reality; Virtual Reality; Augmented Reality; Holographic Augmented Reality; Storytelling;
Štítky topvydavatel
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 3. 5. 2019 14:12.
Anotace
Mixed Reality as display technology, gamification as motivational element, storytelling as interaction metaphor while maintaining the feeling of Presence, are identified as key elements for defining the next generation of virtual museums.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 07:17