Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1415078, author = {Černý, Michal}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {cybergogy; psychology; UX; information behavior; Bloom's taxonomy; elearning}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8925-9}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání}, year = {2018} }
TY - BOOK ID - 1415078 AU - Černý, Michal PY - 2018 TI - Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021089259 KW - cybergogy KW - psychology KW - UX KW - information behavior KW - Bloom's taxonomy KW - elearning N2 - Kniha sleduje otázky online vzdělávání v jejich pedagogicko-psychologické podobě, s tím, že vychází z konceptu jistého novočtení kybergogické koncepce online učení. V prvé části se zaměřuje na novou interpretaci a využití Bloomovy taxonomie. V druhé se věnuje jednotlivým tématům, které s online vzděláváním specificky souvisejí – od sebehodnocení či motivace, až po práci s pamětí nebo gamifikaci. Vytváří tak doposud nikde nepublikovaný soubor klíčových témat, která mohou být zajímavá jak pro tutory či designery online vzdělávání, tak také pro výzkumníky v této oblasti. Na ty je zaměřená třetí kapitola, která se věnuje možnostem výzkumu v online prostředí, respektive specifickým postupům a technikám, které zde lze použít. Čtvrtá kapitola se věnuje kognitivní psychologii a pozitivní psychologii, tedy dvěma psychologickým školám, které v online vzdělávání nacházejí nejširší uplatnění. Poslední kapitola je zaměřená na téma informačního chování. ER -
ČERNÝ, Michal. \textit{Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 130 s. ISBN~978-80-210-8925-9.
|