Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1427779, author = {Mazáčová, Pavlína}, article_location = {Slovensko}, article_number = {2}, keywords = {teaching librarian; pedagogy; self-reflection; reflection; librarianship}, language = {cze}, issn = {1336-0779}, journal = {ITlib. Informačné technológie a knižnice}, title = {Pedagogické kompetence učícího knihovníka se zaměřením na dimenzi sebereflexe}, url = {http://itlib.cvtisr.sk/buxus/docs/12%20%20pedagogicke.pdf}, volume = {2018}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1427779 AU - Mazáčová, Pavlína PY - 2018 TI - Pedagogické kompetence učícího knihovníka se zaměřením na dimenzi sebereflexe JF - ITlib. Informačné technológie a knižnice VL - 2018 IS - 2 SP - 12-17 EP - 12-17 PB - Centrum vedecko-technických informácií SR SN - 13360779 KW - teaching librarian KW - pedagogy KW - self-reflection KW - reflection KW - librarianship UR - http://itlib.cvtisr.sk/buxus/docs/12%20%20pedagogicke.pdf L2 - http://itlib.cvtisr.sk/buxus/docs/12%20%20pedagogicke.pdf N2 - Příspěvek se teoreticky zabývá pojetím edukačních kompetencí učícího knihovníka jednak v kontextu (české) Koncepce rozvoje knihoven na léta 2017-2020, jednak v návaznosti na platný dokument ALA v sekci ACRL Roles and Strengths of Teaching Librarians z roku 2016. Stěžejní obsahovou částí článku je pojednání o sebereflexi jako jednom z pilířů úspěšnosti pedagogické práce učícího knihovníka. Cílem článku je fenomén pedagogické reflexe v oborovém diskursu teoreticky uchopit a zároveň otevřít možné tematické výzkumné pole, které transdisciplinárně směřuje z oblasti knihovnictví a informační vědy do pedagogiky a psychologie. ER -
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Pedagogické kompetence učícího knihovníka se zaměřením na dimenzi sebereflexe. \textit{ITlib. Informačné technológie a knižnice}. Slovensko: Centrum vedecko-technických informácií SR, 2018, roč.~2018, č.~2, s.~12-17. ISSN~1336-0779.
|