MAZÁČOVÁ, Pavlína. Rozvíjení informační gramotnosti ve společenství praxe s principy mezigeneračního učení. In 7. oborovědidaktická konference PdF MU: Společenství praxe jako princip (spolu)práce v oborových didaktikách, 14.6.2018, PdF MU, Brno. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvíjení informační gramotnosti ve společenství praxe s principy mezigeneračního učení
Název anglicky Developing information literacy in a community of practice with the principles of intergenerational learning
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 7. oborovědidaktická konference PdF MU: Společenství praxe jako princip (spolu)práce v oborových didaktikách, 14.6.2018, PdF MU, Brno, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00103419
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; pedagogika; mezienerační učení; společenství praxe
Klíčová slova anglicky information literacy; pedagogy; intergenerational learning; community of practice
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 31. 3. 2019 23:18.
Anotace
Informační a komunikační technologie umožňují vnést do vzdělávání nové prvky, současně způsobují proměnu některých tradičních konceptů učení. Jedním z takových konceptů, ovlivněných ve svém současném pojetí technologiemi, je mezigenerační učení. Na příkladu společenství praxe v rámci projektu EU je v příspěvku představena zkušenost spolupráce mezi učiteli z praxe, vzdělavateli a studenty při rozvíjení informační gramotnosti s využitím principů mezigeneračního učení.
Anotace anglicky
Information and communication technologies allow new elements to be brought into education, while at the same time they are turning some of the traditional concepts of learning. One of such concepts, influenced in their current technology conception, is intergenerational learning. As an example of community practice within the framework of the EU project, the contribution presents an experience of cooperation between teachers, educators and students in developing information literacy using the principles of intergenerational learning.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:33