SEKOT, Aleš. Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnosti. Česká kinantropologie. Praha: Karlova univerzita, 2018, roč. 22/2018, 1/22, s. 72-74. ISSN 1211-9261.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnosti
Název česky Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnostiSportive
Název anglicky Sport marketing in the context of the ethos od social responsibility
Autoři SEKOT, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Recenze
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/18:00103447
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky sport;marketing;sponsoring
Klíčová slova anglicky sport;marketing;sponsoring
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Roučová, DiS., učo 169540. Změněno: 16. 4. 2019 14:50.
Anotace
Recenze na pozoruhodnou práci Viléma Kunze Sportovní marketing CSR a sponsoring
Anotace anglicky
Review on remarkable monography of Vilem Kunz Sport marketing CSR and sponsoring
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:59