HLOUŠKOVÁ, Lenka. Kompetence kariérových poradců ke kariérovému vzdělávání. In Konference "Kariérové vzdělávání aneb nikdy to nekončí", 17. května 2018, Brno. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kompetence kariérových poradců ke kariérovému vzdělávání
Název anglicky Competences of career counsellors to career education
Autoři HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Konference "Kariérové vzdělávání aneb nikdy to nekončí", 17. května 2018, Brno, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00103739
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky kompetence; kariéroví poradci; kariérové vzdělávání
Klíčová slova anglicky competence; career counsellors; career education
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 11. 4. 2019 13:13.
Anotace
Kompetenční přístup ve vzdělávání kariérových poradců zažívá období své renesance a v souvislosti se zacílením kariérového vzdělávání na rozvoj dovedností řízení profesní a vzdělávací dráhy vyvstávají minimálně dvě otázky hodné naší pozornosti: jaké kompetence si od kariérových poradců vyžaduje soudobé kariérové vzdělávání a jak takové kompetence mohou kariéroví poradci získat.
Anotace anglicky
A competence-based approach in the training of career counsellors has been experiencing a period of its renaissance and in the context of career education focused on development of career management skills, there are at least two issues worthy of our attention: what competences are required from career counsellors in terms of the current career education and how can career counsellors gain such competences.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUNázev: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 07:32