NAVRÁTILOVÁ, Jana. Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci. In Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci
Název anglicky Differentiated instruction as a way towards student participation
Autoři NAVRÁTILOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00103854
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vnitřní diferenciace; diferencovaní výuka; žákovská participace; druhý stupeň ZŠ
Klíčová slova anglicky ability grouping; differentiated instruction; student participation; lower secondary school
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 10. 4. 2019 15:10.
Anotace
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky disertační práce. Zabývá se žákovskou participací v diferencované výuce na druhém stupni základní školy. Cílem předloženého příspěvku je nabídnout důvody, proč žáci participují více v diferencované výuce než v nediferencované výuce.
Anotace anglicky
The paper presents selected results of the dissertation. The paper focuses on students participation in differentiated instruction at lower secondary school. The aim of the paper is to offer the reasons, why the pupils participate intensively in the homogeneous group than in the heterogeneous group.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUNázev: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 7. 2024 10:17