HAVEL, Jiří, Petr NAJVAR, Veronika RODOVÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. In 5PP PROSTOR PRO PRIMÁRNÍ A PREPRIMÁRNÍ PEDAGOGY. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Název anglicky Becoming a teacher as reflected by primary school teacher education graduates
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Petr NAJVAR (203 Česká republika, domácí), Veronika RODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra VYSTRČILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 5PP PROSTOR PRO PRIMÁRNÍ A PREPRIMÁRNÍ PEDAGOGY, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00104109
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Učitelství pro 1. stupeň ZŠ; pregraduální příprava; začínající učitel
Klíčová slova anglicky Primary school teaching; pre-service teacher education; novic teacher
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 29. 3. 2019 09:40.
Anotace
Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů pro 1. stupeň ZŠ. Účastníky konference chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy, jak absolventi učitelství pro 1. stupeň ZŠ reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.
Anotace anglicky
The contribution focuses on pre-service teacher education of primary school teachers. We will present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for primary school teachers reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:37