Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1452579, author = {Fialová, Ilona and Halvová, Simona and Viktorin, Jan}, article_location = {Prešov}, article_number = {2}, keywords = {teaching assistant; teacher; pupil with special educational needs; inclusive education; primary school; supportive measures}, language = {cze}, issn = {2585-7363}, journal = {Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}, title = {Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice}, url = {https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf}, volume = {7}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1452579 AU - Fialová, Ilona - Halvová, Simona - Viktorin, Jan PY - 2018 TI - Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice JF - Štúdie zo špeciálnej pedagogiky VL - 7 IS - 2 SP - 81-95 EP - 81-95 PB - Vydavateľstvo Prešovskej univerzity SN - 25857363 KW - teaching assistant KW - teacher KW - pupil with special educational needs KW - inclusive education KW - primary school KW - supportive measures UR - https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf L2 - https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf N2 - Hlavním cílem výzkumného šetření bylo analyzovat postavení asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění úrovně spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem, zjištění stavu připravenosti asistentů pedagoga k inkluzivní edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a také na realizovaná opatření k úspěšné edukaci těchto žáků. Z daných cílů vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce. ER -
FIALOVÁ, Ilona, Simona HALVOVÁ a Jan VIKTORIN. Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice. \textit{Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2018, roč.~7, č.~2, s.~81-95. ISSN~2585-7363.
|