p 2018

To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse

ŠEĎOVÁ, Klára a Roman ŠVAŘÍČEK

Základní údaje

Originální název

To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse

Název česky

Mluvit či nemluvit? Žákovské participační vzorce ve výukové komunikaci

Autoři

ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) a Roman ŠVAŘÍČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Lecture: To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse, 2018

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Izrael

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/18:00101357

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

classroom discourse; quantitative research; educational communication;

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 18. 4. 2019 09:44, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Invited speach - The Department of Education, Ben-Gurion University of the Negev, Israel. The Lecture deals with the impact of a teacher development programme focused on the implementation of dialogic teaching practice.

Návaznosti

GA17-03643S, projekt VaV
Název: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků