2018
To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse
ŠEĎOVÁ, Klára a Roman ŠVAŘÍČEKZákladní údaje
Originální název
To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse
Název česky
Mluvit či nemluvit? Žákovské participační vzorce ve výukové komunikaci
Autoři
ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) a Roman ŠVAŘÍČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Lecture: To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse, 2018
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Izrael
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/18:00101357
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
classroom discourse; quantitative research; educational communication;
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 18. 4. 2019 09:44, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Anotace
V originále
Invited speach - The Department of Education, Ben-Gurion University of the Negev, Israel. The Lecture deals with the impact of a teacher development programme focused on the implementation of dialogic teaching practice.
Návaznosti
GA17-03643S, projekt VaV |
|