NOVOTNÝ, Petr a Miroslava DVOŘÁKOVÁ. Znovuobjevování psychologických kořenů oboru ve výuce andragogiky. In Učíme psychologii / Teaching psychology. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Znovuobjevování psychologických kořenů oboru ve výuce andragogiky
Autoři NOVOTNÝ, Petr a Miroslava DVOŘÁKOVÁ.
Vydání Učíme psychologii / Teaching psychology, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 28. 2. 2019 14:26.
Anotace
Obor andragogika, coby teorie vzdělávání a podpory učení dospělých, je samozřejmě do značné míry závislý na přejatých poznatcích řady psychologických disciplín. Kromě toho se ovšem andragogika v některých fázích svého vývoje přímo inspirovala v té době dominantními psychologickými směry. Ty zanechaly svou stopu jak v terminologii oboru, tak i ve struktuře andragogických teorií. To představuje výzvu pro výuku andragogiky (jak v obecné teorii, tak i v rámci jednotlivých disciplín).
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUNázev: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 17:43