2018
Textinterventionen in den öffentlichen Raum und ihre Interpretation. Theoretische und didaktische Überlegungen zur Linguistic-Landscape-Problematik
FIŠER, ZbyněkZákladní údaje
Originální název
Textinterventionen in den öffentlichen Raum und ihre Interpretation. Theoretische und didaktische Überlegungen zur Linguistic-Landscape-Problematik
Název anglicky
Intervention of the text into the public space and its interpretation. Theoreticlly and didactically solving of the Linguistic-Landscape-Problems
Autoři
FIŠER, Zbyněk (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Berlin, Linguistic Lanscape und Fremdsprachendidaktik. Perspektiven für die Sprach-, Kultur- und Literaturdidaktik, od s. 201-233, 33 s. Possener Beiträge zur angewandten Linguistik; 10, 2018
Nakladatel
Peter Lang
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60204 General literature studies
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/18:00105255
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-3-631-77028-3
Klíčová slova česky
marketingová komunikace; literární překlad; reklama a překlad
Klíčová slova anglicky
marketing communication; literary translation; advertisment and translation
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2019 00:40, doc. PhDr. Zbyněk Fišer, Ph.D.
V originále
Die Kapitel mit dem Titel "Textinterventionen in den öffentlichen Raum und ihre Interpretation. Theoretische und didaktische Überlegungen zur Linguistic-Landscape-Problematik" widmet sich der Anwendung der Methoden der literarischen Übersetzung und Transkreation bei dem Übersetzen der Werbetexte.
Česky
Kapitola "Textinterventionen in den öffentlichen Raum und ihre Interpretation. Theoretische und didaktische Überlegungen zur Linguistic-Landscape-Problematik" se věnuje didaktickému využití postupů literárního překládání a transkreace při překládání reklamních textů.
Anglicky
The study "Textinterventionen in den öffentlichen Raum und ihre Interpretation. Theoretische und didaktische Überlegungen zur Linguistic-Landscape-Problematik" tells about the application of the methods of literary translation and transcreation in the translation process of advertising texts.
Návaznosti
MUNI/A/1007/2017, interní kód MU |
|