2018
O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith
SMITH, Kari, Roman ŠVAŘÍČEK a Milan POLZákladní údaje
Originální název
O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith
Autoři
SMITH, Kari, Roman ŠVAŘÍČEK a Milan POL
Vydání
Studia paedagogica, 2018, 1803-7437
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
doktorské studium; reforma; norský kontext
Klíčová slova anglicky
doctoral studies; reform; Norwegian context
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 4. 2024 12:28, Mgr. Michal Petr