SMITH, Kari, Roman ŠVAŘÍČEK a Milan POL. O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 165-174. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-3-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith
Autoři SMITH, Kari, Roman ŠVAŘÍČEK a Milan POL.
Vydání Studia paedagogica, 2018, 1803-7437.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2018-3-8
Klíčová slova česky doktorské studium; reforma; norský kontext
Klíčová slova anglicky doctoral studies; reform; Norwegian context
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 19. 4. 2024 12:28.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:39