J 2018

O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith

SMITH, Kari, Roman ŠVAŘÍČEK a Milan POL

Základní údaje

Originální název

O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith

Autoři

Vydání

Studia paedagogica, 2018, 1803-7437

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

doktorské studium; reforma; norský kontext

Klíčová slova anglicky

doctoral studies; reform; Norwegian context

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 4. 2024 12:28, Mgr. Michal Petr