2018
Reakce matek na dětské potřeby autonomie, vztahu a kompetence v kontextu čtenářských příprav v 1. třídě
SEDLÁČKOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Reakce matek na dětské potřeby autonomie, vztahu a kompetence v kontextu čtenářských příprav v 1. třídě
Název anglicky
Mothers' Reactions on Their Children's Needs of Autonomy, Relatedness and Competence in Context of Reading Homework in the First Grade
Autoři
SEDLÁČKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Počáteční čtení: Čtu a stávám se čtenářem (Cesty propojení výzkumu a praxe) - 26. 9. 2018, Praha, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/18:00105334
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
čtení; čtenářská gramotnost; domácí příprava; sebedeterminační teorie; 1. ročník ZŠ;
Klíčová slova anglicky
reading; reading literacy; homework; self-determination theory; first grade
Štítky
Změněno: 11. 4. 2019 14:10, Mgr. Igor Hlaváč
V originále
Cílem posteru je představit průběžné výsledky analýzy audionahrávek čtenářských příprav matek a dětí 1. tříd ZŠ. V analýze je hledána odpověď na otázku, jakým způsobem různé matky v rámci společných čtenářských příprav se svými dětmi reagují na jejich potřeby autonomie, vztahu a kompetence. Obecnějším cílem posteru je přispět k porozumění dynamice vzájemné spolupráce matek a dětí při čtenářských přípravách.
Anglicky
Aim of this poster is to present some results of an analysis of audiorecordings capturing reading homework situations of mothers and their first graders. The analysis focuses on the question, how different mothers, in context of mutual reading homework situations with their children, react on the children's needs of autonomy, relatedness and competence. More broader aim of the poster is to contribute to the understanding of dynamics of mutual interaction and cooperation between mothers and their children during analyzed reading homework situations.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU |
|