Reakce matek na dětské potřeby autonomie, vztahu a kompetence v kontextu čtenářských příprav v 1. ...
SEDLÁČKOVÁ, Jana. Reakce matek na dětské potřeby autonomie, vztahu a kompetence v kontextu čtenářských příprav v 1. třídě. In Počáteční čtení: Čtu a stávám se čtenářem (Cesty propojení výzkumu a praxe) - 26. 9. 2018, Praha. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Reakce matek na dětské potřeby autonomie, vztahu a kompetence v kontextu čtenářských příprav v 1. třídě |
Název anglicky | Mothers' Reactions on Their Children's Needs of Autonomy, Relatedness and Competence in Context of Reading Homework in the First Grade |
Autoři | SEDLÁČKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Počáteční čtení: Čtu a stávám se čtenářem (Cesty propojení výzkumu a praxe) - 26. 9. 2018, Praha, 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/18:00105334 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | čtení; čtenářská gramotnost; domácí příprava; sebedeterminační teorie; 1. ročník ZŠ; |
Klíčová slova anglicky | reading; reading literacy; homework; self-determination theory; first grade |
Štítky | domácí příprava do čtení, první ročník ZŠ, rivok, sebedeterminační teorie, čtenářská gramotnost, čtení |
Změnil | Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 11. 4. 2019 14:10. |
Anotace |
---|
Cílem posteru je představit průběžné výsledky analýzy audionahrávek čtenářských příprav matek a dětí 1. tříd ZŠ. V analýze je hledána odpověď na otázku, jakým způsobem různé matky v rámci společných čtenářských příprav se svými dětmi reagují na jejich potřeby autonomie, vztahu a kompetence. Obecnějším cílem posteru je přispět k porozumění dynamice vzájemné spolupráce matek a dětí při čtenářských přípravách. |
Anotace anglicky |
---|
Aim of this poster is to present some results of an analysis of audiorecordings capturing reading homework situations of mothers and their first graders. The analysis focuses on the question, how different mothers, in context of mutual reading homework situations with their children, react on the children's needs of autonomy, relatedness and competence. More broader aim of the poster is to contribute to the understanding of dynamics of mutual interaction and cooperation between mothers and their children during analyzed reading homework situations. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU | Název: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení |
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 18:51