2018
Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
ČEŠKOVÁ, Tereza, Iva FRÝZOVÁ a Eduard HOFMANNZákladní údaje
Originální název
Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Název česky
Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Název anglicky
The conception of an outdoor learning/fieldwork in the prospective primary teachers´ curriculum
Autoři
Vydání
Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
terénní výuka; regionální princip; učitelství pro 1. stupeň
Klíčová slova anglicky
outdoor learning; fieldwork; regional princip; primary education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2019 14:08, Mgr. Iva Frýzová, Ph.D.
V originále
Terénní výuka je komplexní přístup, v němž žáci získávají zkušenosti při výuce mimo školu, přičemž se rozvíjejí nejen v kognitivní, ale i v afektivní, sociální a psychomotorické oblasti. Poster bude zaměřen na koncepci terénní výuky a prvků regionálního principu v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.
Anglicky
An outdoor learning/fieldwork is a complex approach in which pupils gain experience in out-of-school instruction. They are developed not only in a cognitive but also in an affective, social as well as in psychomotoric area. A poster will be focused on the conception of fieldwork and a use of a regional princip approach in a curriculum for primary teachers.
Návaznosti
MUNI/A/1190/2017, interní kód MU |
|