a 2018

Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ

ČEŠKOVÁ, Tereza, Iva FRÝZOVÁ a Eduard HOFMANN

Základní údaje

Originální název

Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ

Název česky

Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ

Název anglicky

The conception of an outdoor learning/fieldwork in the prospective primary teachers´ curriculum

Vydání

Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

terénní výuka; regionální princip; učitelství pro 1. stupeň

Klíčová slova anglicky

outdoor learning; fieldwork; regional princip; primary education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2019 14:08, Mgr. Iva Frýzová, Ph.D.

Anotace

V originále

Terénní výuka je komplexní přístup, v němž žáci získávají zkušenosti při výuce mimo školu, přičemž se rozvíjejí nejen v kognitivní, ale i v afektivní, sociální a psychomotorické oblasti. Poster bude zaměřen na koncepci terénní výuky a prvků regionálního principu v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.

Anglicky

An outdoor learning/fieldwork is a complex approach in which pupils gain experience in out-of-school instruction. They are developed not only in a cognitive but also in an affective, social as well as in psychomotoric area. A poster will be focused on the conception of fieldwork and a use of a regional princip approach in a curriculum for primary teachers.

Návaznosti

MUNI/A/1190/2017, interní kód MU
Název: Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce (Akronym: UTer)
Investor: Masarykova univerzita, Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty