MAZÁČOVÁ, Pavlína. Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny. In VIII. národní seminář informačního vzdělávání, 12. - 13. 6. 2018, FF MU Brno. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny
Název anglicky Information literacy education in the library's strategy
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání VIII. národní seminář informačního vzdělávání, 12. - 13. 6. 2018, FF MU Brno, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00105871
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky knihovna; učící knihovník; pedagogika; informační gramotnost; žák
Klíčová slova anglicky library; teaching librarian; pedagogy; information literacy; disciple
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 31. 3. 2019 23:55.
Anotace
Učící se společnost stále více akcentuje kompetenční přístup ke vzdělávání. Ten mohou úspěšně reflektovat také knihovny a připravit uživatelům spektrum služeb, v nichž pevné místo zaujme vzdělávání v informační gramotnosti. Příspěvek představí strategie, které může veřejná knihovna pro rozvoj edukace v informační gramotnosti uplatnit.
Anotace anglicky
The learning society is increasingly accentuating the competence approach to education. It can also successfully reflect libraries and provide users with a range of services in which a solid place takes education in information literacy. The paper will present the strategy that the public library for the development of education in information literacy can apply.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 01:35