Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1490596, author = {Vlček, Petr and Kouřilová, Iva and Šeráková, Hana}, article_number = {3-4}, keywords = {Spain; The Czech Republic; Physical Education; Curriculum; Educational programmes; Comparison}, language = {cze}, issn = {1211-9261}, journal = {Česká kinantropologie. Časopis vědecké společnosti kinantropologie}, title = {Evaluační kritéria a výstupové standardy tělesné výchovy ve Španělsku – vybrané kvality projektovaného kurikula}, url = {http://www.jvsystem.net/app34/download/Ceska-Kinatropologie-2018-03-04.pdf}, volume = {22}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1490596 AU - Vlček, Petr - Kouřilová, Iva - Šeráková, Hana PY - 2018 TI - Evaluační kritéria a výstupové standardy tělesné výchovy ve Španělsku – vybrané kvality projektovaného kurikula JF - Česká kinantropologie. Časopis vědecké společnosti kinantropologie VL - 22 IS - 3-4 SP - 37-52 EP - 37-52 PB - Česká kinantropologická společnost SN - 12119261 KW - Spain KW - The Czech Republic KW - Physical Education KW - Curriculum KW - Educational programmes KW - Comparison UR - http://www.jvsystem.net/app34/download/Ceska-Kinatropologie-2018-03-04.pdf L2 - http://www.jvsystem.net/app34/download/Ceska-Kinatropologie-2018-03-04.pdf N2 - Příspěvek uvádí vybrané analýzy projektovaného kurikula tělesné výchovy ve Španělsku, které následně srovnává s projektovaným kurikulem tělesné výchovy v České republice. Vznik předkládaného textu byl iniciován výsledky české kurikulární reformy, které podle některých výzkumných prací zaostávají za původními očekáváními. Motivem příspěvku tedy byla snaha získat a posoudit přístupy k projektování tělesné výchovy našich zahraničních kolegů, jež by mohly napomoci při tvorbě, revizích a inovacích českých kurikulárních dokumentů, které jsou v současnosti velice aktuální. V analýze a deskripci španělského kurikulárního dokumentu pro primární vzdělávání, která je pro předložený text klíčová, se zabýváme jeho formální a obsahovou stránkou. Důraz klademe především na oblast tělesné výchovy. Ve výsledcích a závěrech jsou diskutovány podobnosti a rozdíly ve formálním a obsahovém zpracování analyzovaných kurikulárních dokumentů primárního vzdělávání ve Španělsku a v České republice. Hodnoceny jsou vybrané kvality analyzovaného projektovaného kurikula a formulována doporučení pro revize českých vzdělávacích programů projektujících tělesnou výchovu. ER -
VLČEK, Petr, Iva KOUŘILOVÁ a Hana ŠERÁKOVÁ. Evaluační kritéria a výstupové standardy tělesné výchovy ve Španělsku – vybrané kvality projektovaného kurikula. \textit{Česká kinantropologie. Časopis vědecké společnosti kinantropologie}. Česká kinantropologická společnost, 2018, roč.~22, 3-4, s.~37-52. ISSN~1211-9261.
|