DOHNALOVÁ, Šárka. English Language through Play in Pre-school Facilities. In Konference OMEP k 70. výročí založení organizace. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název English Language through Play in Pre-school Facilities
Název anglicky English Language through Play in Pre-school Facilities
Autoři DOHNALOVÁ, Šárka.
Vydání Konference OMEP k 70. výročí založení organizace, 2018.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky anglický jazyk, hra, předškolní zařízení, děti
Klíčová slova anglicky English Language, Play, Pre-school, Facilities, Children
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 29. 1. 2019 17:01.
Anotace
English language as a foreign language in pre-school facilities has been a discussed topic for quite some time. The hot issues within the topic lie in the organization, teacher qualification, suitability of early foreign language teaching, and teaching the teaching methods thereof. Therefore, this talk, supported by short video-recordings from the classroom will consider and reconsider learning contra acquisition within the pre-school classroom using play as the main tool for Foreign Language Teaching and Learning.
Anotace anglicky
English language as a foreign language in pre-school facilities has been a discussed topic for quite some time. The hot issues within the topic lie in the organization, teacher qualification, suitability of early foreign language teaching, and teaching the teaching methods thereof. Therefore, this talk, supported by short video-recordings from the classroom will consider and reconsider learning contra acquisition within the pre-school classroom using play as the main tool for Foreign Language Teaching and Learning.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 23:32