FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 160 s. Odborné a technické vzdělávání, svazek 2. ISBN 978-80-210-9014-9. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol
Název anglicky Trends and aspects in teaching technical science and informatics for nursery and elementary schools
Autoři FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, domácí), Zdeněk HODIS (203 Česká republika, domácí), Václav HODIS (203 Česká republika), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí), Karel PICKA (203 Česká republika, domácí), Petr VYBÍRAL (203 Česká republika, domácí), Jiří STRACH (203 Česká republika, domácí) a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 160 s. Odborné a technické vzdělávání, svazek 2, 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106060
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9014-9
Klíčová slova česky technické vzdělávání; informační výchova; základní školy; mateřeské školy;
Klíčová slova anglicky technical education; information science; primary school; nursery school;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 26. 2. 2019 10:45.
Anotace
Předložená publikace je určena širší pedagogické veřejnosti jako inspirace pro zlepšení kvality současné mateřské a základní školy. Pracovníci Katedry technické a informační výchovy Pedagogické fakulty MU předkládají výzkumy a výzkumně ověřená inspirativní řešení, která jsou přímo použitelná ve výuce a mohou pomoci rozvinout vlastní iniciativu i kreativitu učitelů mateřských i základních škol. Praktická činnost technického charakteru i netradiční využívání informačních technologií může vést k překvapivým vzdělávacím výsledkům.
Anotace anglicky
This publication is intended for general pedagogical public as an inspiration for improving the quality of current nursery and elementary schools. Staff of the Department of Technical Education and Information Science submit research verified inspirational solutions which can be directly used in lessons and help develop both person’s initiative and teachers’ creativity in nursery and elementary schools. Practical activities with a technical character as well as nontraditional use of information technologies can lead to surprising educational results.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 11:45