2017
Cesta metodologie výzkumu: Sebehodnocení studentů učitelství Německého jazyka v kontextu mluveného projevu
VELIČKOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Cesta metodologie výzkumu: Sebehodnocení studentů učitelství Německého jazyka v kontextu mluveného projevu
Název česky
Cesta metodologie výzkumu: Sebehodnocení studentů učitelství Německého jazyka v kontextu mluveného projevu
Název anglicky
Development of Research Methodology: Speaking-related Self-Assessment of Teaching Students for German as a foreign language
Autoři
Vydání
Konference studentů doktorského studijního oboru Didaktika cizího jazyka Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky
Sebehodnocení studentů učitelství Německého jazyka; metodologie výzkumu; intervenční výzkum
Klíčová slova anglicky
Self-Assessment of Teaching Students for German as a foreign language; Research Methodology; Interventional Study
Změněno: 11. 2. 2019 17:41, Mgr. Jana Veličková, Ph.D.
V originále
Prezentace představuje vývoj výzkumného záměru a s ním související metodologie projektu zabývajícího se rozvíjením sebehodnocení učících se němčiny, které je zaměřené na mluvený projev. Těžištěm je tedy představení plánované metodologie a designu výzkum, jakožto nastínění teoretických a metodologických východisek pro výzkum rozvíjení sebehodnocení v cizojazyčné výuce.
Anglicky
The presentation presents the development of the research plan and the related methodology of the project dealing with the development of german as a foreign language student self-assessment focused on spoken language. The focus is thus on the presentation of planned methodology and design research, as an outline of the theoretical and methodological bases for research into self-assessment in foreign language learning and teaching.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU |
|